Meny

Ofta ställda frågor

Vilken kurirfirma använder vi för leveranser?

Vi använder Omniva och DHL för att skicka paket.

Hur lång tid tar det för hemleverans?

Om beställningen är korrekt skickas paketet till dig samma dag.

Paketet levereras till ditt hem inom två dagar.

Jag gjorde en beställning i fredags för leverans nästa dag, varför fick jag den inte förrän i tisdags?

Vårt kontor är öppet från måndag till fredag kl. 16.00. Alla beställningar som görs efter kl. 16.00 skickas nästa arbetsdag.
På helgerna är vårt kontor stängt.

Jag har inte fått något e-postmeddelande/en e-postbekräftelse?

Observera att när din beställning skickas kommer ett automatiskt e-postmeddelande att skickas till den e-postadress du angett. Kontrollera alla mappar, inklusive skräppost, eftersom de kommer från en noreply-adress. För att se till att e-postmeddelandena når dig kan du lägga till schbot.com i din lista över säkra avsändare.

Levererar du också paket till kunder på helgerna?

Nej, vårt kurirföretag erbjuder för närvarande inte helgleveranser.

Kan jag hämta min beställning i en lokal butik?

Ja, det är möjligt att hämta paketet på ett lokalt försäljningsställe, men vänligen kontakta oss.

Kan jag spåra min vara?

Kontakta oss för att få en spårningskod, i regel kommer paketet att nå dig inom två dagar.

Kan någon annan skriva under för min leverans?

Ja, det behöver inte vara beställaren. Kontakta oss i förväg så att vi vet vem vi ska leverera paketet till.

Jag är ny, hur beställer jag?

På Schbot Robotics arbetar vi hårt för att göra din shoppingupplevelse så enkel och säker som möjligt.
Den valda produkten måste placeras i kundvagnen och du kan fortsätta att betala därifrån.

Om du har några problem eller frågor är du välkommen att kontakta oss.

Är det säkert att beställa på nätet?

Ja, vi använder SSL-kryptering enligt industristandard för att skydda dina uppgifter. Potentiellt känslig information, som ditt namn, din adress och dina kortuppgifter, krypteras så att den endast kan läsas av en säker server.

Vilka kreditkort tar ni emot?

Vi accepterar för närvarande följande kreditkort på webbplatsen www.schbot.com, i våra butiker och för telefonbeställningar - Mastercard, VISA,

Det är också möjligt att betala i webbutiken med estniska bankers banklänkar.

Kan jag använda en annan betalningsmetod?

Ja, du kan betala på vår webbplats med kreditkort, betalningslänk, paypal och överföring.

När debiteras mitt kort för min beställning?

På grund av vårt betalningssystem dras pengar från kortet omedelbart efter beställningen till det totala beloppet för beställningen.

Kan jag få mer information om en produkt?

Ja, om du har några frågor kan du kontakta oss.

Kan jag göra en beställning via telefon?

Ja, du kan göra en beställning via telefon och vi skickar fakturan via e-post, beställningen skickas när fakturan har betalats.

Hur kontrollerar jag om en vara finns i lager?

Om produkten kan beställas online betyder det att den finns i lager. Webbplatsen visar tydligt produktens status.
Emellanåt, och särskilt när det gäller vissa av våra mer populära artiklar, kan det dock förekomma vissa avvikelser på grund av hög försäljning både i butik och online. Vi meddelar dig via e-post så snart som möjligt när produkten inte finns i lager.
Om du dock vill veta om produkten finns i lager, vänligen kontakta oss via e-post eller telefon.

Hur vet jag om min beställning lyckades?

Du kommer att få ett automatiskt e-postmeddelande från oss som bekräftar att vi har mottagit din beställning.

Den vara jag köpte är nu till salu, kan jag få tillbaka mellanskillnaden?

Eftersom vi är ett onlineföretag ändras våra priser beroende på trender, kundernas efterfrågan och lagertillgänglighet, så vi kan inte betala tillbaka prisskillnaden.

Var är min beställning?

De flesta av våra leveranser skickas via Omniva och DHL. Om du vill ha en spårningskod är du välkommen att kontakta oss.

Hur kan jag lämna in ett klagomål?

Harva tekib olukordi, kui teeme vea, kuid kliendi aus tagasiside on alati teretulnud. Võta meiega ühendust ning üheskoos leiame probleemile parima lahenduse!

Är det möjligt att ändra adressen/avbryta eller ändra min beställning?

Vid ändringar eller annullering av beställningen, ring oss omedelbart efter beställningen.

Kan jag få en uppdatering av min orderstatus?

Du kan få information om din beställnings status genom att kontrollera beställningen i avsnittet Mitt konto. Du måste vara inloggad för att komma åt denna webbplats.

Hur returnerar jag en vara?

Du kan returnera roboten på plats på vårt kontor på A.H Tammsaare tee 47, där vi utför en teknisk kontorsgrillning av roboten och ser till att den uppfyller returkraven. Det är viktigt att veta att produkten måste vara oanvänd när den returneras.

Kan du bekräfta att du har fått min retur?

Vårt mål är att inspektera returnerade produkter inom 5-7 arbetsdagar efter mottagandet. Du kommer att meddelas via e-post när returprocessen är klar.
Om du har några frågor om din retur kan du kontakta vår kundtjänst via e-post eller telefon.

Hur lång tid tar det innan jag får pengarna tillbaka?

När vi har returnerat dina varor kommer vår returavdelning att inspektera och returnera varorna. När vår returavdelning har gjort det kommer en automatisk återbetalning att skapas i vårt system. Denna process tar vanligtvis 5-7 arbetsdagar. När du returnerar produkter ska du bifoga din faktura med produkten, utan vilken det kan fördröja din återbetalning.

Vad gör jag om jag har fått en skadad vara?

Vi hoppas tillsammans med Schbot-teamet att du är nöjd med dina inköp. Vi är mycket noggranna när vi skickar varor av högsta kvalitet, men vi vet att det ibland kan gå fel och att du kanske måste returnera varorna. Följ nedanstående förfarande: Vi måste skicka dig en bild som visar alla skador som uppstått. Skicka den till service@schbot.com. Se till att inkludera ditt referensnummer, en kopia av din faktura och en bild på paketet där du fick det.

Vem betalar för returportot?

Fraktkostnaderna betalas av kunden.

Om ovanstående material inte har hjälpt dig, kontakta oss så återkommer vi till dig så snart som möjligt.

X