valikko

UKK

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Omniva- ja DHL-kuriiripalveluja .

Toimitusaika

Toimitusaika valmiille tuotteille on 1-5 arkipäivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä, kolmannen osapuolen materiaalien toimitusvaikeuksista tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Toimitusehdot

Tilaukset käsitellään työpäivinä (Ma-Pe klo. 10.00- 17.00). Kello 14 jälkeen perjantaina ja viikonloppuna tehdyt tilaukset käsitellään seuraavana maanantaina.

En ole saanut vahvistusta sähköpostitse, mitä nyt?

Onnistuneen tilauksen jälkeen tilaajan sähköpostiin lähetetään tilausvahvistus. Jos se ei ole päätynyt roskapostikansioosi tai jos sähköpostiosoitteesi on virheellinen, voit pyytää, että varaussähköposti lähetetään sinulle uudelleen. Otathan meihin yhteyttä, jotta voimme lähettää sinulle uuden vahvistussähköpostin.

Toimitetaanko paketteja viikonloppuisin?

Kello 14 jälkeen perjantaina ja viikonloppuna tehdyt tilaukset käsitellään seuraavana maanantaina.

Voiko noutaa tilaukseni myymälästä?

Kyllä, mutta ota meihin ensin yhteyttä.

Voinko seurata pakettiani?

Tottakai voit seurata pakettisi toimitusta. Kun tilaus on tehty ja hyväksytty, ota meihin yhteyttä saadaksesi seurantakoodin.

Voiko pakettisi vastaanottaa joku muu henkilö?

Ota meihi ensin yhteyttä. Pakettisi voi vastaanottaa joku muu henkilö tai paketti voidaan toimittaa kokonaan ilman kuittausta.

Olen uusi täällä, miten voin tilata?

Me Schbot Roboticsilla olemme luotettavia ja vastuullisia. Teemme parhaamme ratkaistaksemme ongelmasi varmistaaksemme, että saat parhaan ostoskokemuksen.
Voit jatkaa tuotteiden etsiskelyä ja lisätä niitä aina halutessasi ostoskoriin. Jatka painamalla maksamaan.

Jos sinulla on ongelmia tai kysymyksiä, ota meihin yhteyttä.

Onko turvallista tehdä tilauksia verkossa?

Käytämme SSL-salausta, jotta tietosi pysyvät turvassa. SSL-salauksen avulla salataan verkon yli tapahtuvaa liikennettä kahden sovelluksen välillä, kuten meidän verkkosivustomme ja sinun selaimesi välillä. SSL-salauksen ansiosta ulkopuoliset eivät pääse yhteyden väliin, eivätkä voi lukea tälle sivustolle syötettyjä tietoja tai tiedusteluja.

Mitä pankki/luottokortteja hyväksytte?

Hyväksymme seuraavat luottokortit: - Visa - MasterCard

Pankkisiirto: Lähetät rahat pankkisiirtona ja me lähetämme sinulle tilauksesi, kun raha saapuu pankkitilillemme.

Mitä maksutapoja on tarjolla?

Pankkisiirto, PayPal tai luottokortti.

Milloin maksu veloitetaan kortiltani?

Tämä on pankkikohtaista. Rahat veloitetaan joko heti, kun olet tehnyt tilauksen, tai summa varataan kortilta, kunnes tilaus lähetetään.

Voinko saada lisätietoja tuotteesta?

Ota yhteys asiakaspalveluun, jos tarvitset lisätietoa.

Voinko tehdä tilauksen puhelimitse?

Jos haluat tehdä tilauksen puhelimitse asiakaspalvelijan kanssa, valmistaudu kertomaan tuotteiden tuotenumerot / tarkat nimet ja henkilötietosi. Lasku lähetetään sähköpostilla.

Mistä tiedän onko tuote varastotuote vai tilaustuote?

Jos tuotteiden toimitusajaksi kerrotaan että toimitusaika on 2-5 arkipäivää niin silloin on varastotuote. Tilaustuotteiden osalta kerrotaan tuotteiden toimitustiedoissa että kyseessä on tilaustuote ja sen jälkeen kerrotaan kyseisen tuotteen toimitusaika. Jos olet epävarma niin aina voit kysyä asiakaspalvelustamme.

Mistä tiedän onko tilaukseni onnistunut?

Saatte antamaanne sähköpostiosoitteeseen tilausvahvistuksen tilauksestanne. Tarkistakaa tilausvahvistus huolellisesti ja ilmoittakaa mahdollisista virheistä tai muutoksista välittömästi asiakaspalveluumme.

Ostamani tuote on nyt tarjoushinnalla, voinko saada liikaa maksetut rahat takaisin?

Hintamme muuttuvat trendien, asiakaskysynnän ja saatavuuden mukaan, joten emme voi palauttaa hintaeroa.

Missä tilaukseni on?

Suurin osa toimituksistamme lähetetään Omnivan ja DHL:n kautta. Jos haluat seurantakoodin, ota meihin yhteyttä.

Kuinka voin tehdä valituksen?

Jos voimme tehdä jotain ostokokemuksesi parantamiseksi tai jos et ole tyytyväinen saamaasi palveluun tai ostamaasi tuotteeseen, ota yhteyttä Asiakaspalveluumme niin pyrimme ratkaisemaan tapauksesi parhaalla mahdollisella tavalla.

Onko mahdollista muuttaa osoitetta/ peruuttaa tai muuttaa tilaustani?

Kun olet saanut meiltä sähköpostin jossa kerrotaan, että olemme vastaanottaneet tilauksesi, et lähtökohtaisesti voi muuttaa tilaustasi. Tämä johtuu siitä, että lähetämme tilauksesi varastoltamme heti sen saatuamme, jotta voisimme toimittaa sen mahdollisimman nopeasti. Jos haluat peruuttaa tilauksesi välittömästi tilauksen tekemisen jälkeen, voit soittaa asiakaspalveluumme, minkä jälkeen selvitämme, onko tilaustasi mahdollista enää muuttaa.

Tilauksen tila.

Voit tarkistaa tilaus- ja maksutietosi kirjautumalla sisään tilillesi.

Miten palautan tuotteen?

Palauttaaksesi tuotteen meille sinun on otettava yhteyttä asiakastukeemme palautuslähetteen saamiseksi. Tuotteillamme on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus ja palautettavan tuotteen/tuotteiden on oltava alkuperäisessä kunnossa.

Vahvistatteko saanneet palautuksen?

Tarkistamme palautetut tuotteet niiden saavuttua varastollemme 5-7 työpäivän kuluessa. Kun palautusprosessi on suoritettu loppuun, saat ilmoituksen siitä..
Jos Sinulla on kysyttävää tai haluat antaa palautetta, ota yhteyttäasiakaspalveluumme.

Kuinka kauan hyvityksen saaminen kestää

Kun hyvitys on käsitelty, palautamme rahat yleensä 5-7 työpäivässä.

Tuotteeni on viallinen, mitä teen?

Toivomme Schbot-tiimin kanssa, että olet tyytyväinen ostoksiisi. Jos tuotteesi on viallinen, voit lähettää tuotteen korjattavaksi sen samalla tavalla, kuin muutkin takaisinlähetettävät tuotteet. Lähetä meille sähköposti osoitteeseen service@schbot.com.

Kuka vastaa tuotteen palautuskuluista?

Kuluttajan vastuulla on maksaa tuotteen palauttamisesta aiheutuvat välittömät kustannukset.

Jos yllä olevat menetelmät eivät auttaneet sinua, ota meihin yhteyttä ja vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

X