Vi använder Omniva och DHL för att skicka paket.
Om beställningen är korrekt skickas paketet till dig samma dag.
Paketet levereras till ditt hem inom två dagar.
Vårt kontor är öppet från måndag till fredag kl. 16.00. Alla beställningar som görs efter kl. 16.00 skickas nästa arbetsdag.
På helgerna är vårt kontor stängt.
Observera att när din beställning skickas kommer ett automatiskt e-postmeddelande att skickas till den e-postadress du angett. Kontrollera alla mappar, inklusive skräppost, eftersom de kommer från en noreply-adress. För att se till att e-postmeddelandena når dig kan du lägga till schbot.com i din lista över säkra avsändare.
Nej, vårt kurirföretag erbjuder för närvarande inte helgleveranser.
Ja, det är möjligt att hämta paketet på ett lokalt försäljningsställe, men vänligen kontakta oss.
Kontakta oss för att få en spårningskod, i regel kommer paketet att nå dig inom två dagar.
Ja, det behöver inte vara beställaren. Kontakta oss i förväg så att vi vet vem vi ska leverera paketet till.
På Schbot Robotics arbetar vi hårt för att göra din shoppingupplevelse så enkel och säker som möjligt.
Den valda produkten måste placeras i kundvagnen och du kan fortsätta att betala därifrån.
Om du har några problem eller frågor är du välkommen att kontakta oss.
Ja, vi använder SSL-kryptering enligt industristandard för att skydda dina uppgifter. Potentiellt känslig information, som ditt namn, din adress och dina kortuppgifter, krypteras så att den endast kan läsas av en säker server.
Vi accepterar för närvarande följande kreditkort på webbplatsen www.schbot.com, i våra butiker och för telefonbeställningar - Mastercard, VISA,
Det är också möjligt att betala i webbutiken med estniska bankers banklänkar.
Ja, du kan betala på vår webbplats med kreditkort, betalningslänk, paypal och överföring.
På grund av vårt betalningssystem dras pengar från kortet omedelbart efter beställningen till det totala beloppet för beställningen.
Ja, om du har några frågor kan du kontakta oss.
Ja, du kan göra en beställning via telefon och vi skickar fakturan via e-post, beställningen skickas när fakturan har betalats.
Om produkten kan beställas online betyder det att den finns i lager. Webbplatsen visar tydligt produktens status.
Emellanåt, och särskilt när det gäller vissa av våra mer populära artiklar, kan det dock förekomma vissa avvikelser på grund av hög försäljning både i butik och online. Vi meddelar dig via e-post så snart som möjligt när produkten inte finns i lager.
Om du dock vill veta om produkten finns i lager, vänligen kontakta oss via e-post eller telefon.
Du kommer att få ett automatiskt e-postmeddelande från oss som bekräftar att vi har mottagit din beställning.
Eftersom vi är ett onlineföretag ändras våra priser beroende på trender, kundernas efterfrågan och lagertillgänglighet, så vi kan inte betala tillbaka prisskillnaden.
De flesta av våra leveranser skickas via Omniva och DHL. Om du vill ha en spårningskod är du välkommen att kontakta oss.
Harva tekib olukordi, kui teeme vea, kuid kliendi aus tagasiside on alati teretulnud. Võta meiega ühendust ning üheskoos leiame probleemile parima lahenduse!
Vid ändringar eller annullering av beställningen, ring oss omedelbart efter beställningen.
Du kan få information om din beställnings status genom att kontrollera beställningen i avsnittet Mitt konto. Du måste vara inloggad för att komma åt denna webbplats.
Du kan returnera roboten på plats på vårt kontor på A.H Tammsaare tee 47, där vi utför en teknisk kontorsgrillning av roboten och ser till att den uppfyller returkraven. Det är viktigt att veta att produkten måste vara oanvänd när den returneras.
Vårt mål är att inspektera returnerade produkter inom 5-7 arbetsdagar efter mottagandet. Du kommer att meddelas via e-post när returprocessen är klar.
Om du har några frågor om din retur kan du kontakta vår kundtjänst via e-post eller telefon.
När vi har returnerat dina varor kommer vår returavdelning att inspektera och returnera varorna. När vår returavdelning har gjort det kommer en automatisk återbetalning att skapas i vårt system. Denna process tar vanligtvis 5-7 arbetsdagar. När du returnerar produkter ska du bifoga din faktura med produkten, utan vilken det kan fördröja din återbetalning.
Vi hoppas tillsammans med Schbot-teamet att du är nöjd med dina inköp. Vi är mycket noggranna när vi skickar varor av högsta kvalitet, men vi vet att det ibland kan gå fel och att du kanske måste returnera varorna. Följ nedanstående förfarande: Vi måste skicka dig en bild som visar alla skador som uppstått. Skicka den till service@schbot.com. Se till att inkludera ditt referensnummer, en kopia av din faktura och en bild på paketet där du fick det.
Fraktkostnaderna betalas av kunden.